Your browser does not support JavaScript!


REGULI.

§1 Glosar de termeni.

1.Vînzătorul-TRANSITCENTER situat în Pendzeve87-134,Zlaveshi Welka. IDN(Numărul de identificare al contribuabilului) : 554-123- 18-48,Regon(registrul economiei naționale) :091432757.
2.Magazin- serviciu de internet deținut de către vânzător, disponibil peLinkul www.transitcenter.ro, prin care cumpărătorul poate face o rezervare.
3. Cumpărătorul - orice persoană care exercită o achiziție (consumator sau o persoană care nu este un consumator).
4. Consumatorul - cumpărător, care este o persoană fizică ce execută acțiuni legale (contract de vânzare prin intermediul magazinului) nu este legată în mod direct cu activitatea sa sau activitatea profesională. (Art. 221)
5. Utilizatorul - o persoană care se înregistrează și crează un cont, prin completarea formularului de înregistrare localizat pe pagina www.transitcenter.ro, deținute de magazin.
6. Cont - spațiu pe serverul magazinului, accesibil pentru utilizator, în care utilizatorul introduce informațiile personale și istoricul comenzilor, care sunt făcute de către utilizator.
7. Date personale - colectate în formularul de înregistrare, disponibil la adresa www.transitcenter.ro informații referitoare la o persoană identificată sau persoană fizică identificabilă, prelucrate în magazin pentru executarea corectă a ordinelor și în alte scopuri operaționale și de marketing.
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal - prelucrarea, colectarea și utilizarea pentru nevoile de magazin date cu caracter personal, în conformitate cu Legea din 29 august 1997 privind protecția datelor cu caracter personal (Text unificat: Jurnalul Oficial din ... 2002 № 101, punctul 926, cu modificările și completările) .
9. Reguli - aceste reguli.
10. Produse - bunuri mobile, disponibile pentru vânzare în magazin, în special, a pieselor de mașini noi / folosite.
11. Ordinul - declarația cumpărătorului pentru intențiile, care vizează în mod direct, la încheierea contractului de vânzare a mărfurilor la distanță prin magazin, care determină, cel puțin tipul și cantitatea de bunuri.

§2 DISPOZIȚII GENERALE

1. Reglementările definesc regulile de încheiere și executare a contractului de vânzare a mărfurilor în magazin.
2. Pentru a plasa comenzi în magazin, trebuie să aveți dispozitivul pentru a avea acces la Internet, e-mail si browsere care permit afișarea paginilor Web.
3. Subiectul vânzării sunt produsele vândute , prezentate în magazin, la momentul comenzii.
4. Prețurile sunt alături de mărfă, având în vedere zlotul polonez (PLN) și includ TVA. Prețurile mărfurilor în propunerea trimisă în străinătate sunt exprimate în euro (€) sau lire sterline (GBP).
5. Propunerea Vânzătorului în Magazin obligă pe teritoriul Poloniei și în Uniunea Europeană, cu excepția descrierii suplimentare a marfei.
6. Vanzatorul are dreptul de a modifica prețurile bunurilor, adăuga și șterge elemente, pentru a pune în aplicare reduceri pentru diverse bunuri și anularea acțiunilor în magazin. Acest lucru nu împiedică în nici un fel drepturile dobândite de către achizitor; adică .. schimbarea nu se aplică ordinelor care au fost plasate de către cumpărător.
7. Este interzis clienților magazinului (inclusiv cumpărătorii) pentru a plasa conținut ilegal (de exemplu, aviz de mărfuri)
8. Toate logo-urile marca "Ford", "Ford Motor Company" și "Motorcraft"sunt folosite numai în scopuri comparative și informaționale.
9. Tot continutul si grafica plasate pe acest site sunt proprietatea Transit Center și sunt protejate prin dreptul de autor.

§3 CALITATEA PRODUSULUI

1. Piesele noi vândute în magazin provin din producția curentă și au garanție completă de la producători.
2. Piesele vândute în magazin sunt importate și sunt potrivite pentru o utilizare ulterioară. Starea elementelor conținute sunt expuse îndescriere și se potrivesc descrierii.
3. Autorii fotografiilor oferite pentru piese de schimb sunt TRANSITCENTER. Facem tot posibilul pentru a ne asigura, că fotografiile prezentate să reflecte cu acuratețe aspectul produsului.

§4 LIVRAREA COMENZILOR
1. Vânzătorul prevede emiterea ordinelor în felul următor:

a) prin magazin - prin completarea unui formular online
b) pe telefon - suport de contact
c) prin e-mail (e-mail) adresa: comanda@transitcenter.ro.

2. Pentru a efectua comanda prin magazin ar trebui să fie: adăugați produsul selectat în coș, și apoi urmați informațiile de pe pagina magazinului. Punerea în aplicare a unei achiziții într-un magazin poate fi ca un utilizator înregistrat într-un cont pe server, precum și utilizator neînregistrat.
3. După plasarea unei comenzi cumpărătorul primește:

a) generat automat printr-un mesaj e-mail - care este o confirmare a depunerii de la Vânzător - împreună cu toți termenii și condițiile relevante ale contractului (în cazul depunerii de comenzi prin intermediul site-ului magazinului on-line),
b) în termen de o zi lucrătoare de la depunerea cererii. - informația prin e-mail sau prin telefon, confirmând primirea ordinelor de punere în aplicare și încheierea de cumpărare și vânzare a mărfurilor +

4. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu informațiile transmise de către magazin menționate la §4, punctull 3, lit. b) Regula, vânzătorul solicită un număr de telefon desemnat, sau legat utilizând adrese de e-mail pentru a rezolva orice incoerențe.
5. Modificarea conținutului comenzii de către Cumpărător este posibilă atâta timp cât produsul nu a fost încă trimis. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați vânzătorul prin telefon sau e-mail.

§5 COSTUL DE TRANSPORT
Costurile de transport al mărfurilor sunt acoperite de către cumpărător. Livrarea se desfășoară pe teritoriul Poloniei și în alte țări ale Uniunii Europene. Livrarea efectuată prin curier, conform listei de preturi - care este o parte integrantă a normelor (pentru mai multe informații, consultați " Livrarea comenzilor ").
Cumpărătorul plasează o comandă, selectează metoda de expediere și ia în primire costul livrării, care este inclus în lista de prețuri.

§6 CONDIȚII DE PLATĂ

Vanzatorul ofera urmatoarele metode de plata:

a) numerar în mână angajatului al companiei de curierat
b) Prin intermediul PayPal
c) prin transfer bancar

§7 REALIZAREA COMENZILOR
1.Condițiile de realizare, plasarea comenzilor prin intermediul magazinului cumpărătorului, este inscripționarea corectă personal și informațiile de contact în formularul online (care să permită verificarea și confirmarea comenzii). Comanda este acceptată pentru punerea în aplicare numai în cazul formei completate corect. Plasarea unei comenzi presupune adoptarea regulamentului.
2. În cazul formei incorecte sau nu sunt pe deplin finalizate, vânzătorul va depune toate eforturile pentru a contacta cumpărătorul pentru a confirma acceptarea comenzii și să înceapă punerea în aplicare a acestuia. În cazul în care ordinul de adoptare a pune în aplicare nu va fi posibil să se confirme în termen de 3 zile, din cauza lipsei contactului cu cumpărătorul, propunerea vânzătorului cu privire la bunurile comandate nu este obligatorie.
3. În timpul punerii înaplicare a ordinului, cumpărătorul va primi un mesaj de e-mail cu privire la schimbarea stariicomenzii.
4. Stadiul puneriiî naplicare a ordinului – Cumpărătorul poate verifica înorice moment pe pagina magazinului.
5. Termenul mediu al ordinului cu livrareeste de 4 până la 7 zile lucrătoare. De data aceasta poate fi prelungit pentru încă 3-4 zile lucrătoare, în cazul în care este necesar, se adduce marfa la depozitul producătorului. Termenul maxim al ordinului este de 30 de zile. Mărfuri cu perioada de punere înaplicare a comenzii diferite este trimisă după complecta toate ordinele, adică, după cel mai lung timp de livrare. Notificarea menționată la alineatul 3 § 4, paragraful b. reguli. Clientulprimește o informație de taliată cu privire la data livrării mărfurilor.
6. Vânzătorul trebuie să livreze marfa folosind firma de curierat.
7. Coletecurier sunt livrate 9.00-17.00.
8. Clientul este responsabil pentru reducerea costurilor, ca urmare a lucrurilor uneialte utilizări, în cazul în care proprietarul nu a notificat consumatorului asupra dreptului de refuz din contract în conformitate cu cerințele art. 12 alin. 1 punctul 9 din Legea privind protecția consumatorilor.
9.Atuncicând curierulnu va găsi un cumpărător,  el va depăși informația privind încercările de a da ordinul, lăsând ochitanță.
10. A doua zi după încercarea de livrare, bunurile puse la dispoziția cumpărătorului la punctul curier, în cazul în care vă puteți ridica bunurile în persoană, adresa filialei informațiilor de curier și colete sunt disponibile în momentul primirii.
11. În cazul în care bunurile nu sunt primite în etapa de ramură, curierul la două zile după anunț, va încerca să re-livreze bunurile.
12. Documentul este o chitanță de vânzare sau factură- înfuncție de client care primește cumpărătorul, împreună cu coletul.
13. Vanzatorul avertizează că unele produse nu pot fi disponibile pentru a fi trimise în străinătate, în acest caz, informațiile sunt stocate în descrierea produsului.
14. În cazul în care cumpărătorul nu ia coletul, vânzătorul poate determina cumpărătorul să execute contractul de vânzare cu descrierea termenului, în cazul în care termenul decurge, vânzătorul refuză contractul de vânzare. La sfârșitul perioadei, precum și după o absență a răspunsului de la client, vânzătorul poate retrage contractul. În acest caz, contractul de vânzare este nulă, iar vânzătorul poate solicita compensații din partea cumpărătorului pentru încălcarea contractului.

§8 VERIFICAREA COLETULUII CUMPĂRĂTORULUI
La primirea mărfurilor prin curier, cumpărătorul trebuie să examineze coletul. În caz de deteriorare, vânzătorul efectuiază raportul daune în prezența curierului și informează imediat SERVICIU DEPARTAMENT CLIENȚ.În cazul unor dificultăți în verificarea mărfurilor sau eșecul procesului-verbal de curierat daune, vânzătorul recomandă înregistrarea angajatului prin curier privat (numele și numărul de telefon) și de a transmite imediat aceste informații către departamentul de deservire client.

§9 NERESPECTAREA CONTRACTULUI (PRODUSE "RETURN")
1.Cumpărătorul având statutul de consumator poate retrage contractul de cumpărare - vânzare a bunurilor cumpărate de la vânzător, fără nici un motiv, făcând o declarație scrisă în termen de 14 zile de la data livrării bunurilor (de exemplu, de la primirea bunurilor de către consumator). Pentru a trimite un document, este suficient pentru a menține în perioada de timp specificată (de exemplu, timpul pentru a trimite documentul la 14 zile). Cumparatorul poate folosi modelul documentului postat în magazin.
2. Dreptul de retragere a contractului nu este furnizat consumatorului, în următoarele cazuri: descrierea beneficiilor specificate în ordinea de către consumator sau consumatorul este strâns legat, beneficiile, care, prin natura lor nu pot fi extrase, sau de un obiect, care este un produs perisabil.
3. În caz de anulare, consumatorul trebuie să returneze bunurile în stare nemodificată, în cazul în care schimbarea nu a fost o necesitate în management.
4. Utilizatorul este obligat să restituie imediat mărfurile, nu mai târziu de 14 zile de la data respingerii contractului.
5. Consumatorul, care și-a retras contractul, va trimite bunurile vânzătorului pe cheltuiala proprie; Prețul nerambursabil.
6. Prețulplătitpentrubunurileșicheltuielilepoștalesuportate de cătreconsumatoriînmomentulachiziționării de bunuri, vor fi returnateVânzătoruluiîntermen de 14 zile de la data retragerii.
7. Cumpărătorul care nu are calitatea de client nu are dreptul de a retragecontractul, menționat în § 9. 1 din regulament. Pentru astfel de clienți, regulile și termenii de respingere a contractului este descries în Codul civil.
8. Clientul este responsabil pentru reducerea costurilor, ca urmare a lucrurilor uneialte utilizări, în cazulîn care proprietarul nu a notificat consumatorului asupra dreptului de refuz din contract înc onformitate cu cerințele art. 12 alin. 1 punctul 9 din Legea privind protecția consumatorilor.
9. Dreptul de retragere din contract, care a fost înc heiat în afarabiroului sau la o distanță, nu este prevăzută consumatorului în ceea ce privește alte tratate:

1) servicii, încazulîn care proprietarul a făcut o gamăcompletă de servicii, cu acordulconsumatorului, care a fostinformat de faptulcă, după efectuarea serviciilor întreprinzătorul va pierde dreptul de retragere din contract;
2) în care subiectul probelor nu este un lucru comercial, fabricat în conformitate cu specificațiileconsumatoruluisauangajatulsatisfacenevoileindividuale ale consumatorului;

§10 PLÂNGERI
1.Vînzătorul poartă răspundere față de cumpărător, care este de asemenea un consumator, pentru nerespectarea mărfurilor cu contractul de vânzare în limitele stabilite în legea din 30 mai 2014, despre drepturile consumatorului. (? Codul de legi. 2014 poz. 827).
2. Plângerile referitoare la lipsa de conformitate cu contractul de vânzare este posibil de trimis în scris la adresa vânzătorului (Departamentul de reclamații și răspuns) sau prin e-mail la adresa:  comanda@transitcenter.ro

2.1. În cazul consumatorului, plângerile trebuie să fie păstrate timp de până la 2 luni de la momentul descoperirii defectului, care reduce beneficiul sau valoarea bunurilor, care este indicată în contract.
2.2. În cazul consumatorului, pierderea drepturilor de garanție are loc atunci când cumpărătorul la timp nu a inspectat mărfurile, atât în timp cât și într-un mod adecvat nu a notificat vânzătorului după descoperirea defectului, dar numai după o anumită perioadă de timp

3. La depunerea unei plângeri referitoare la mărfurile care nu sunt de acord cu contractul, vânzătorul recomandă cumpărătorului să lase informații de contact, precum și adăugarea documentului de vânzare sau plângere către vânzător (reclamație) și pretenții împotriva vânzătorului, și adăugarea unui document sau o copie a vânzării. Vă recomandăm să completați formular de plângere..
4. Vânzătorul este răspunzător față Cumpărător care nu este un consumator, în conformitate cu dispozițiile Codul civil în ceea ce privește garanția .
5. Plângerile formulate de către cumpărător, care nu este un consumator, și nu sunt însoțite de un document comercial, nu vor fi luate în considerare.
6. Vânzătorul acceptă plângerea în termen de 14 zile de la data depunerii sau livrarii mărfurilor, în cazul în care este necesar pentru examinarea plîngerii.
7. După depunerea plângerii, cumpărătorul la cererea vânzătorului, dacă este necesar revizuirea reclamației este obligat să livreze bunurile publicitare pe propria cheltuială, la adresa specificată de vânzător. Cheltuelile de transport al produsului promovat este returnat către cumpărător după adoptarea plângerii. Cumpărătorul poate utiliza în mod alternativ capacitatea de a trimite bunurile promovate prin curier, trimis de vânzător. Vă rugăm să contactați departamentul de reclamații și intervenții. În cazul posibilității pentru expediere prin curier trimis de către vânzător, în cazul în care plângerea va fi considerată negativă, cheltuelile de transport sunt acoperite de către cumpărător.
8. Pentru serviciile de transport a cumpărătorului, vânzătorul va emite o factură.

§11 GARANȚIE
1. În cazul mărfurilor acoperite de garanție, drepturile acestor bunuri ar trebui să fie executate în conformitate cu condițiile stabilite în documentul de garanție.
2. Drepturile consumatorilor, inadecvate de plângerea depusă în ceea ce privește bunurile cu contractul, cumpărătorul care nu este un consumator nu exclude prezența defectelor, să limiteze sau să suspende drepturile cumpărătorului cu condiția că garantul în temeiul garanției, în condițiile specificate în documentul de garanție.

§12 PROTECȚIA DATELOR PERSONALE ȘI CONFIDENȚIALITATE
1.Utilizatorul poate fi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către cumpărător, în conformitate cu termenii regulilor, menționând câmpul adecvat în înregistrarea formularul de comandă. Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntară.
2. Datele de utilizator cu caracter personal sunt prelucrate de către vânzător folosind spațiul de server obținut de găzduirea externă a companiei.
3.Vînzătorul este administratorul datelor cu caracter personal, prelucrarea pe care-o efectuează în conformitate cu legea, în special cu prevederea legii din 29 august, 1997 privind protecția datelor cu caracter personal (text consolidat. Jurnalul Oficial din 2002, p. 101, alin. 926 astfel cum a fost modificată.) și legea din 18 iulie 2002 privind Serviciile electronice (Jurnalul de Legi numarul 144, articol. 1204, astfel cum a fost modificată.).
4. Indiferent de acordul clientului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal administratorul prelucrează datele cu caracter personal în măsura necesară pentru a crea și forma conținutul. Acordul, modificările, soluțiile și achizițiile corespunzătoare serviciilor furnizate pe cale electronică, în calcule Utilizator, precum și pentru serviciile de marketing proprii.
5. Administratorul are dreptul de a face o achiziție pentru clienții lor pînă la confirmarea datelor cu caracter personal prin transmiterea documentelor relevante, de exemplu: o copie a unui document de identitate. Trimiterea de copii ale documentului este voluntară. În cazul în care o copie a documentului nu va fi trimisă sau o fotocopie a documentului va provoca suspiciune, administratorul poate renunța la vânzarea de articole disponibile în magazin sau de a șterge contul utilizatorului.
6. Utilizatorul are dreptul, în orice moment pentru a inspecta datele personale prelucrate, precum și dreptul de a le modifica, precum și dreptul de a face obiecții în cazul, specificate de lege, precum și să ceară înlăturarea lor.
7. Utilizatorul este obligat să actualizeze datele cu caracter personal furnizate în formularul de înregistrare, după fiecare modificare a datelor cu caracter personal.
8. În cazul în care există îndoieli cu privire la compatibilitatea cu adevărul sau serviciul specificat de către utilizator în formularul de înregistrare (ca rezultat al cererii depuse de către un alt utilizator), administratorul, indiferent de deciziile de sus, va avea permis să ia următoarele măsuri:

8.1. Solicită utilizatorului să șteargă date personale false sau pentru a actualiza informațiile personale,
8.2. Blocarea accesului utilizatorilor la produsul selectat în magazin;
8.3. Blocrea contului în așteptarea anchetei;
8.4. Fără nici un motiv pentru a șterge contul.

9. Administratorul are dreptul de a furniza doar informații cu caracter personal persoanelor autorizate, în conformitate cu dispozițiile relevante de lege.Administratorul nu furnizează informații personale către părți terțe.
10. În cazul folosirii administratorului datelor cu caracter personal pentru alte scopuri, utilizatorul are dreptul de a opri prelucrarea datelor cu caracter personal.

§13 Dispoziții finale
1. În ceea ce nu sunt reglementate de regulile acestui document obligă legea poloneză, în special, prevederea din Codul civil, Legea din 30 mai 2014, drepturile consumatorilor.
2. Aceste regulamente nu exclud sau limitează drepturile cumpărătorului,care este un consumator cu dreptul în conformitate cu dispozițiile obligatorii ale legii. În cazul unui conflict între regulile și legea, asigurarea drepturilor consumatorilor, se acordă prioritate acestor norme.
3. Regulile sunt la dispoziția tuturor clienților în versiunea electronică a magazinului în "Termenii".
4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica regulile. Schimbarea regulilor intră în vigoare la data specificată de către vânzător, nu mai târziu de 7 zile de la modificarea normelor privind pagina magazinului. Comenzile de la clienți înainte de regulile modificate se efectuază conform normelor existente anterior. Cu privire la modificările regulilor, utilizatorii vor fi informați printr-un mesaj pe adresa de e-mail.
5. Contractul de vânzare de bunuri prin magazin este supusă legislației poloneze. Utilizatorul care efectuează comanda și acceptarea termenilor, de acord cu alegerea legislației poloneze aplicabile contractului de vânzare prin intermediul magazinului.

§14 Dispoziții finale
1. În materie de norme nerezolvate obligă dispozițiile legislației generale.
2. Regulile nu exclud sau limitează drepturile unui cumpărător care este un consumator care se folosește, în conformitate cu legea. În cazul în care există contradicții între normele și legislația referitoare la preferințele consumatorilor se acordă acestor norme.
3. Regulile sunt la dispoziția tuturor clienților în varianta electronică pe pagina de magazin, în "Regulile de cumpărare."
4.PPlatforma ODR - în conformitate cu articolul. 14 alin. 1-2 Regulament al Parlamentului European și Regulamentul Consiliului (CE) № 524/2013 din 21 mai 2013 consumatorii pot utiliza o soluționare non costisitoare a litigiilor legate de contractul de achiziție vânzarea sau furnizarea de servicii încheiate prin intermediul internetului. Litigiul poate fi rezolvat cu ajutorul unei platforme web disponibil sub adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr