Care este viitorul Ford?
În ultimul an, am venit cu o varietate de informații despre planuri, idei și proiecte Ford care au fost puse în aplicare. Unele dintre ele se referă, de asemenea, la Ford Transit. Vom încerca să strângem aceste informații într-un singur loc. Ia curelele tale și mergi cu noi într-o călătorie mică spre viitor!
Mașini electrice
Jumătate din Ford vor fi mașini hibride și electrice până în 2020. În 2014, trei modele de C-max Energi, Ford Mondeo Hybrid și Ford Focus Electric au fost introduse în rețeaua de distribuție europeană selectată. Nu a funcționat destul, de exemplu, producția modelului Mondeo Hybrid a început abia în noiembrie 2014. Până în 2020 va cheltui 4,5 miliarde de dolari pentru a electrifica o parte din gama de modele. În acel moment, Ford va oferi 13 modele hibride și electrice. Până la sfârșitul deceniului, aceste vehicule vor acoperi 40%. Ofertele acestui producător. Primul pas este sa introducem pe toate pietele europene Focus Electric mentionate.
Piese auto din imprimantă 3D
Ford încearcă imprimarea 3D pentru piese de schimb pentru mașini și piese de schimb. Compania va începe cu spoilere, acele decorațiuni raționalizate legate de exteriorul mașinilor pentru a le face să arate mai repede. Deocamdată, compania testează piese pentru divizia de mașini de curse Ford Performance, însă componentele tipărite 3D ar putea fi utilizate în viitor pentru autoturisme și camioane de masă.
Imprimarea 3D are loc la fabrica companiei din Dearborn, Michigan, folosind o imprimantă realizată de compania Stratasys (Ford: "capabilă să tipărească părți auto de orice formă sau lungime").
Noul centru de inovare din Marea Britanie
Ford a ales Marea Britanie ca locație pentru dezvoltarea sa de transport mai inteligent ridicandu-se de orice preocupare asupra lui Brexit.
Centrul de cercetare al orașelor inteligente din Europa de Sud-Est va fi amplasat în centrul orașului Here East, centrul de afaceri din parcul olimpic din Stratford, care găzduiește de asemenea BT Sport, University College din Londra și noul centru tehnologic Plexal.
"Bazându-ne pe echipa noastră rapidă în centrul inovației de mobilitate din Londra este esențială pentru accelerarea învățării și dezvoltarea noilor tehnologii", a declarat vicepreședintele și președintele Ford al Europei, Orientului Mijlociu și Africa. Ford a semnalat recent că se concentrează asupra tehnologiei, cu numirea șefului unității de mașini fără șofer, Jim Hackett, în calitate de director executiv într-un management care se agită.
Autovehicule de conducere
Ford a scufundat deja un pic sau doi în viitor. Anul trecut, a cumpărat Chariot, un serviciu de partajare a zborurilor din San Francisco, care utilizează camionete Ford Transit cu 15 locuri. Anul acesta, Ford a anunțat că a investit 1 miliard de dolari în Argo AI, un echipament de inteligență artificială și robotică, fondat de foști ingineri Google și Uber. Aceștia vor lucra la software-ul pentru primul vehicul complet autonom al Ford, despre care compania declară că va lansa în 2021.
Mark Fields, președinte executiv al Ford, a dezvăluit în 2016 că vor dubla forța de muncă Silicon Valley din Ford și își vor extinde facilitățile cu 150.000 de metri pătrați până la sfârșitul anului 2016. Field's promite autovehicule autonome pentru transportul în masă, conform standardului SAE de nivel 4 de automatizare 2021. Câmpurile s-au alăturat Ford în 2014, de la începutul său a acordat prioritate cercetării și dezvoltării autoturismelor. Ambiția campaniei este că Ford va crea vehicule autonome pentru următorii 100 de ani.
Pe scurt, vehiculele fără conducător auto care nu au volan sau pedale și care să fie utilizate în medii urbane. Compania chineză de căutare, Baidu și Ford, investesc împreună 150 de milioane de dolari în Velodyne LiDAR, producători de tehnologie de detectare a luminii și tehnologie pentru imagistică 3D digitală. Tehnologia Velodyne utilizează o combinație de camere. Senzorii și lumina cu raze laser, care evaluează mediul înconjurător, creând astfel o cartografie vizuală de 360 de grade. Vehiculele fără șofer vor fi mai scumpe decât mașinile normale sau camionetele de transport. |