Comerțul cu piese - cum arată în diferite părți ale lumii?

Fiecare țară este caracterizată de grade diferite de dezvoltare, cu diferite obiceiuri conduse de istorie. Acest lucru se reflectă în domeniul culturii, științei, economiei și comerțului. În trecut, comerțul era dependent de condițiile geografice - statele cu acces la mare sau râurile mari au avut un avantaj față de altele. Utilizarea forțelor naturii a accelerat transportul și a extins capacitățile teritoriale ale tranzacțiilor potențiale. Odată cu dezvoltarea tehnologiei și a transportului, oamenii au reușit să "depășească" natura. Transportul pe cai sau fluviale a fost înlocuit de serviciile poștale. Au fost mașini, avioane sau chiar drone. Dar să ne concentrăm asupra automobilelor. Cum arată astăzi vânzarea de piese de mașini în diferite părți ale lumii?
Africa
Este cel mai puțin dezvoltat continent în ceea ce privește comerțul și tehnologia. Aceasta este o piață foarte mare pentru piesele folosite - acestea sunt mai ușor de găsit din părțile noi și originale. Producătorii de automobile rareori investesc în saloane cu mașini noi. Doar în țările mai dezvoltate, cum ar fi Egipt, Africa de Sud și Tunisia. Ce arată magazinul tradițional african cu piese? Aceasta este de obicei o activitate de o persoană. "Proprietarul magazinului" este atât vânzător, cât și furnizor. Vânzările au loc pe un stand sau pe un teren special desemnat. Acesta este de obicei limitat la vânzările directe, fără expediere.
Alături de numerar este posibilitatea de tranzacționare. Puteți înlocui, de exemplu, alimentele cu componente rupte ale vehiculului dvs. Linia de produse este foarte des situată direct în fața casei vânzătorului. Având o afacere cu accesorii auto, menține ferm o poziție socială ridicată. Ei își pot permite locuitorii mai bogați sau antreprenorii mijlocii din orașele mai mari. Cu toate acestea, este important să rețineți că totul depinde de starea particulară. În Egipt, vânzarea arată diferit decât în Etiopia sau Madagascar.
Asia Mică

În acest domeniu, magazinele arată foarte asemănătoare. Proprietarul magazinului are o funcție reprezentativă. Îmbrăcat într-un costum, o cămașă și o cravată lungă distinctivă salută clienții potențiali deja la ușa magazinului. Înconjurat de o mulțime de piese la vedere, cu diferite capace, garnituri și șuruburi, calitatea produselor este încurajată. Ca rezultat, clientul în afara părților necesare ia cu el mai multe gadget-uri. De asemenea, merită remarcat faptul că nici o țară din lumea Ford Transit nu este venerată în această parte a lumii. Chrome oglinzi? Suspensie redusă? Roți alu personalizate? Scaune de pluș? Zeci de lumini pe corpul vehiculului? În Turcia, astfel de lucruri sunt pâine comună. În plus, majoritatea pieselor sunt fabricate în această parte a lumii, deci există un număr imens de piese de schimb și accesorii. Alegerea este aproape la fel de mare ca și magazinul nostru! Cumpărarea în regiunea respectivă - Nu uitați de negocieri. Prețurile pe rafturile magazinelor sunt adesea suprasolicitate, iar vânzătorii sunt bine instruiți în negocieri! Pentru unii, lipsa de negociere poate fi tratată ca o infracțiune!
Europa Centrală
Vânzările staționare din această regiune pierd lentă importanța. Mulțumită Uniunii Europene și spațiului Schengen - frontierele și-au pierdut importanța. Acest lucru facilitează călătoriile și afacerile. Prin urmare, companiile din această regiune își extind adesea activitățile și domeniul de aplicare teritorial la întreaga Europă sau cel puțin în întreaga Uniune Europeană. Cel mai bun exemplu este Centrul de tranzit. De-a lungul timpului, s-au înregistrat progrese - în afară de vânzările staționare, vânzările de corespondență s-au dezvoltat, de asemenea. Magazinul mic a fost înlocuit de o revistă mare. Un site web simplu a fost înlocuit de un magazin online extins. Abordarea față de client este profesională și rapidă. Clientul dorește să accepte rapid comenzile, să livreze bunurile și să livreze rapid. Anii de practică au reușit să minimizeze marja de eroare la zero și să optimizeze procesul de cumpărături în sine. Internetul este cea mai mare competiție, deoarece există cea mai mare selecție de piese. Prețurile oferite trebuie să fie foarte competitive - cele mai ieftine. Companiile din această regiune care se află pe piață asociază, de asemenea, proprietarii de mașini în medii sociale, forumuri on-line sau la diferite tipuri de mitinguri.
Bineînțeles - fiecare magazin este diferit unul de altul, fiecare stat este dezvoltat într-un grad diferit - deci textul este o oarecare simplificare. Tratează-o cu un bob de sare (cu excepția celei despre Transit Center). |