EUROPE VS USA
Europa cu Statele Unite este diferită geografică, politică, istorie sau chiar cultură. Abordarea libertății, dreptul la arme și, desigur, motorizarea este complet diferită! În timp ce Europa adoptă alte reglementări privind emisiile de gaze de eșapament, SUA dezvoltă piața motoarelor pe benzină. În timp ce Europa numeste vehicule utilitare cu autoutilitare, Statele Unite folosesc termenul "trucks".
În timp ce Europa din anii 1960 a fost dominată de Ford Transit, în Statele Unite, Ford E-Series (Ecoline) a domnit să concureze cu Chevrolet Corvair van. Tranzitul în Europa se dezvolta foarte rapid, dominând noi piețe. În 2014, Ford în Statele Unite a oferit informații oficiale despre înlocuirea lui Ford E (denumit și Club Wagon) - Ford Transit, care își are rădăcinile în Europa. A fost o mișcare interesantă, deoarece Ecoline de 35 de ani a fost modelul cel mai vândut în segmentul "van-ului de dimensiuni mari" din SUA. Cu toate acestea, îmbunătățirea vehiculelor prin alte preocupări ia forțat pe Ford să se îndrepte spre o mare tradiție europeană. Primele informații oficiale privind diferențele dintre aceste vehicule au fost interesante. Ford Transit cu un motor EcoBoost® de 3,5 litri a fost cu 42% mai economic decât ultimul model Ecoline. Acest lucru a fost indicat de eficiența motorului, precum și de încercările de economie de combustibil. În plus, cel mai mare tranzit a avut o suprafată de încărcare mai mare cu 75% decât cel mai mare Ford Ecoline. Nu a fost nici o diferență în aspectul exterior - seria Ford E sa referit la modele mai vechi, unghiulare. La randul sau, Ford Transit se ocupa deja de designul modern si de o forma mai aerodinamica.
Cu toate acestea, în ciuda faptului că ambele vehicule produc și vând vehicule cu același nume, ele au unele diferențe. Vom încerca să le prezentăm pe modele din anul 2017/2018.
Ford Transit in USA
Anul 2018 din SUA este vândut în patru variante - Transit 150, Transit 250, Transit 350, Transit 350 Heavy-Duty. Desigur, aceste variante apar în diferite variante și variante - podea joasă, cu trei înălțimi diferite, tavan, cu un număr diferit de locuri (de la 8 la 15) etc.
Vagoanele de marfă Transit de la 2018 sunt disponibile cu trei motoare diferite: motorul tradițional de 3.7 litri Ti-VCT V6 cu 275 cai putere (cu un cuplu de 352,63 Nm), precum și motorul de 3,5L EcoBoost® V6 care atinge cel mai bun cuplu clasa, la nivelul de 542 Nm (și puterea de aproximativ 310 CP). A treia opțiune este un motor diesel cu cinci cilindri, cu injecție directă de 3.2 litri I-5 Power Stroke® Turbo Diesel cu 185 cai putere. Aceste unități sunt mult mai mari și mai puternice decât motoarele utilizate pe piața europeană. Acest lucru se datorează standardelor de emisie (inclusiv Euro 6), dar și culturii auto a continentului. Chiar înainte de introducerea reglementărilor și restricțiilor, au fost utilizate motoare cu putere mai mică. Pentru comparație, merită menționat motoarele care au fost utilizate în ultima linie Ecoline. Modelul de bază a fost echipat cu un motor de 4.6 litri V8 cu 225 CP. De asemenea, a fost posibilă trecerea la o unitate V8 de 5,4 litri cu o putere de 255 CP.
Indiferent de versiunea selectată, American Transit are o transmisie automată cu 6 trepte SelectShift. Din 2018, versiunile ulterioare ale Transitului American (nu numai pentru transportul de persoane) vor fi echipate cu pași pentru a continua. Aceasta este o mică schimbare, dar puteți vedea o tendință clară care sa născut în versiunile de autobuz și merge, de asemenea, la vehiculele de livrare. Ultima diferență este utilizarea tehnologiei "Battery Guard". Acesta este software-ul care are grijă de nivelul de încărcare a bateriei. Puteți seta diferite moduri de utilizare a energiei atunci când motorul nu este pornit. Această tehnologie nu există în modelele europene, dar acestea au o serie de inovații în domeniul siguranței și al controlului.
FORD TRANSIT IN EUROPE
Reglementările legale au obligat producătorii să facă numeroase schimbări pentru a reduce toxinele și fumul de evacuare. Aceasta se aplică atât unităților de antrenare, cât și tehnologiilor utilizate - Încărcare inteligentă de regenerare, Controlul accelerației și Auto-Start-Stop. Dar să începem cu inima, care este motorul.
Noul turbo-propulsor 2.0 EcoBlue (hyperlink) a înlocuit unitatea Duratorq 2.2 TDCi. În prezent este disponibil în trei variante diferite: 105, 130 și 170 CP. Consumul mediu de carburant la utilizarea acestui tip de unități este de 6,7 litri la 100 km. Puteți observa aici o diferență clară față de unitățile de pe piața americană - atât în ceea ce privește volumul cilindrilor, cât și ecologia, economia de conducere sau chiar puterea. Cu toate acestea, pentru motoarele Duratorq, EcoBlue oferă mai multă putere, un cuplu mai mare și un consum redus de combustibil. Motoarele motoarelor motoare vor trebui să scape cu gustul (sau să aducă un vehicul din SUA). Motorul este completat de o transmisie SelectShift cu 6 trepte - la fel ca în cazul modelelor americane.
Aspectul exterior pe ambele piețe a fost unificat. La partea din față a vehiculului există un grătar caracteristic. La rândul său, problemele privind oglinzile, treptele, luminile suplimentare sau tipurile de uși depind de așteptările individuale ale cumpărătorului. Ford Transit este o camionetă cu un număr nelimitat de opțiuni. Cu toate acestea, aceste modificări sunt foarte similare pe ambele piețe, dacă nu identice.
Ca o curiozitate, merită menționat faptul că modelul european este echipat, în mod standard, cu sistemul de alimentare cu combustibil Easy-Fuel fără plută de combustibil tradițională. Interesant este că această soluție nu este încă în SUA.
Datorită utilizării tehnologiei Smart Regenerative Charging, bateria este încărcată numai atunci când este necesară. Acest lucru elimină posibilitatea reîncărcării unei baterii încărcate și a unei pierderi inutile de combustibil. Funcția Auto-Start-Stop vă permite să reduceți consumul de combustibil în oraș. Când se oprește la semafor, vehiculul trece în neutru. Această tehnologie poate opri automat motorul, în timp ce iluminează, radio și aer condiționat. Pentru a vă deplasa, apăsați ambreiajul și sistemul va porni din nou de la început. O altă ușurință este tehnologia Acceleration Control. Vehiculul analizează atât stilul de conducere, cât și exteriorul pentru a regla presiunea frânei sau puterea transmisă respectiv pe roți. Toate aceste tehnologii sunt concepute pentru a spori eficiența economiei de combustibil și impactul indirect, pozitiv asupra mediului natural. Acestea includ întregul spectru de tehnologii de securitate, care este dedicat unui post de blog separat.
EUROPEAN OR AMERICAN FORD TRANSIT - WHAT YOU CHOOSE?
Tendințele și tendințele automobilelor (impuse de normele legale) merg într-o direcție complet diferită. Europa se concentrează pe ecologie, pe dezvoltarea de unități hibride, în timp ce americanii rămân fideli tradiției motoarelor cu combustie mare. Fiecare soluție are argumente pro și contra. Una este mai mult despre economisire și ecologie, și un alt despre huruitul și puterea motorului. Din ce cercuri aparțineți? Vă invităm să participați la un sondaj Facebook! Alegerea este simplă. Alegerea este a ta! |