Cel mai bun motor Ford Transit din istorie
Ford Transit a fost produs în mod continuu încă din 1965. De peste 50 de ani, 8 generații de Ford Transit și mii de versiuni și tipuri de corpuri disponibile au apărut pe piață. O revoluție mare a avut loc și în unitatea motorului. Ford Transit de la crearea sa a fost disponibil în versiuni diferite, cu mai mult de 30 de motoare diferite. Ce motor Ford Transit a fost cel mai bun?
Ford Transit istoria motoarelor
Primul Ford Transit van a avut un motor de 1.3 l Taunus V4, împrumutat de la Ford Transit Ford Transit. Acesta a fost de asemenea disponibil în versiuni de 1.5l și 1.7l. Inginerii Ford din Regatul Unit au decis să-și mărească capacitatea, oferind motoare V4 Essex cu 1.7l, 2.0l și V6 3.0 pentru Transit MK1. Alegerea alternativă a fost motorul Perkins diesel sau York.

Cum evaluăm aceste motoare acum? Mulți dintre ei lucrează până acum! Merită menționat faptul că Transit MK1 a fost utilizat pentru 95% din jafurile bancare în acea perioadă. Poliția a subliniat faptul că Transit este capabil să atingă viteza unui automobil de pasageri cu o zonă de încărcare semnificativ crescută. A creat un amestec exploziv! Motoarele Ford Transit au fost fiabile, eficiente și înaintea timpului lor. În august 1977, a apărut versiunea Ford Transit 1978 1/2, cunoscută sub numele de Transit MK2. Aceasta a lărgit gama de motoare cu motoare pe benzină Pinto 1.6 / 2.0 și Cologne V6 2.8 sau Essex V6 3.0. Printre diesele, unitatea York de 2,4 litri încă mai domina. Pentru comparație - pentru piața australiană a lovit în același timp motorul V6 4.1l. Noi variante ale motorului au apărut și odată cu introducerea de noi modele. Motoarele de 2.3L Duratec și Duratorq TDCi în variantele 2.2l, 2.4l și 3.2l au fost cele mai populare în Europa. Piața europeană a fost livrată, în principal, cu autoutilitare cu motoare TDCI, care oferă o înaltă rezistență, un nivel relativ scăzut de combustie și funcționare fără defecte.

Motoarele Ford Transit în oferta curentă
Politica Ford se concentrează pe sprijinirea noilor tehnologii și protejarea mediului înconjurător. În doar câțiva ani ne putem aștepta ca toate mașinile Ford (și furgonetele) să aibă motoare electrice. Prezentul este ușor diferit. Noile motoare EcoBlue de 2,0 litri au fost introduse pe piața europeană.

Fiecare variantă este de la câteva la o duzină de HP mai puternică decât predecesorul său 2.2 TDCi. Cuplul este de asemenea mai mare. Injectoarele în timpul unui ciclu de combustie (durează o fracțiune de secundă) fac 6 injecții de combustibil în motorul cu aer comprimat din cilindru. Motoarele EcoBlue oferă un consum de combustibil mai mic cu 15% față de unitatea utilizată anterior, însă acestea necesită pregătirea rezervorului AdBlue în conformitate cu reglementările Euro 6.
Cel mai puternic motor Ford Transit
Au existat câteva copii excepționale ale Ford Transit cu motoare non-standard, de obicei împrumutate de la alte mașini. În 1971, SuperVan a debutat cu un motor V8, generând o putere de aproximativ 400 CP.

Succesorul său, SuperVan II, a primit un motor Cosworth DFL cu o viteză maximă de 178 de mile pe oră. În 1994, Ford a prezentat ultimul SuperVan cu unitatea Cosworth HB. De-a lungul timpului, motorul a fost schimbat la cel mai practic Ford-Cosworth Pro Sports 3000 V6 cu 295 CP.
În 2011, Ford a prezentat modelul Transit SuperSportVan cu un motor Duratorq 3.2 turbo, generând o putere de 198 CP. În același an, Drift Bus a debutat cu un motor BMW M5 V8 cu aprox. 440 CP!
Și, în opinia dvs., a fost cel mai bun motor Ford Transit din istorie? |