Timpul este principalul dușman al tău Ford Transit!
întreținerea zilnică extinde durata de viață a mașinii. Dar dacă oarecum neglijat acest aspect, sau o mulțime de timp a trecut de la ultima inspecție? Nu fi surprins - să aibă grijă de siguranță și confort, verificarea stării actuale a mașinii. În cazul în care ar trebui să încep?
ULEI DE MOTOR
Uleiul de motor este un element esențial în buna funcționare a unității de acționare. Este reduce frecarea între componentele conectate și proprietăți de răcire. Odată cu trecerea timpului - ulei de motor începe să-și piardă proprietățile sale. Este supus la schimbările de temperatură, capcane murdărie și așchii de metal din componentele de uzură.
Atunci când trebuie să schimbați uleiul?
Experiența ne arată sub formă de undă de la 10 000 la 20 000 km (în funcție de ulei).
Când se schimbă uleiul, ar trebui, de asemenea, să investească într-un filtru de ulei nou.
Curea distribuție
Schimbarea curelei de distribuție este o funcție care așteaptă - mai devreme sau mai târziu - aproape fiecare proprietar de masina cu un motor cu ardere internă. Înlocuirea momentului trebuie să fie, de asemenea, efectuate după achiziționarea unui automobil second hand - nu cred că vânzătorului asigură că el a făcut-o lună în urmă.
PLĂCUȚE DE FRÂNĂ
Este dificil de a determina exact ceea ce mulți kilometri ar trebui să înlocuiască plăcuțele de frână. O mulțime depinde de modul în care este utilizat autovehiculul. În cazul în care nu există nici un simptom - schimba la fiecare 30 000 de - 50 000 km, discurile de frână pot fi menționate ca a doua blocuri de înlocuire.
FILTRU DE AER
Un filtru de aer înfundat poate crește consumul de combustibil și a pierderilor de putere. Neglijând acest element poate avea un efect negativ asupra cilindrilor motorului și pistoane. Cel mai sigur mod este să-l înlocuiască la fiecare 15 000 km sau în fiecare an. Această operație poate fi conectat la înlocuirea filtrului de ulei și ulei. Filtrul saboți rapid dacă vă deplasați mai ales în jurul valorii de oraș și locuri cu praf de mare.
FILTRU COMBUSTIBIL
Scopul său este de a curăța combustibilul. Diesel este mai periculos decat benzina, din cauza soluțiilor de proiectare - echipamente de injecție de înaltă presiune. Cea mai mare parte din sistemele de putere motoarelor cu aprindere prin scânteie sunt utilizate numai filtre ochiurilor de plasă de protecție și filtrele de hârtie mici cu fir. Este caracterizat printr-o rezistență relativ ridicată. Suficiența de curățare a combustibilului depinde de tipul de hârtie. Înlocui pe cursul beetwen 15 000-50 000 km. |