Your browser does not support JavaScript!


Întrebări și Răspunsuri Transit Center

  • De ce transportul maritim este atât de scump (dimensiuni)

    Transportul este uneori mai scump decât prețul indicat pe pagina de expediere, deoarece acolo se găsesc parcele ușoare - dar mari. De exemplu puteți utiliza o tijă pe post de stâlp. La greutate obiectul cântarește 0.5 kg dar lungimea ei este 1.5 m, de aici este luată ca greutate gabaritică la baza de transport
  • Care este timpul de livrare al pieselor comandate

    o Timpul de livrare a pieselor comandate diferă datorită alegerii transportatorului. În funcție de tipul de curierat acestea sunt GLS/UPS (3-7 zile lucrătoare), Kuehne Nagel/Raben (5 - 9 zile lucrătoare).
  • Cum pot plăti pentru comandă

    Puteți plăti pentru comanda dvs.realizată de un curier livrând un pachet (plătind la livrare), prin PayPala (plata prin card) sau prin intermediul unui transfer bancar tradițional.
  • Te pot suna / te putem suna?

    Din păcate, nu avem o linie telefonică în limba română. Cu toate acestea, ne puteți contacta prin e-mail comanda@transitcenter.ro. Consultanții noștri vă vor răspunde în detaliu la întrebări.
  • Ce trebuie să faceţi când partea nu se potriveşte

    Dacă piesa comandată nu se potrivește cu mașina dvs., vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți și să completați declarația de returnare conținută în regulamentul de la punctul §9.1
  • Cum puteți adăuga părți la ordinea pe care am făcut-o deja

    Părțile pot fi adăugate la comandă prin contactarea departamentului de service pentru clienți - dacă pachetul nu a fost încă trimis.
  • Care sunt costurile de expediere

    Costurile detaliate de expediere pentru transporturile către România sunt disponibile la adresa: https://www.transitcenter.ro/shipping.php
  • Poţi să-mi dai numărul tău de telefon

    Din păcate, nu avem o linie telefonică în limba română. Efectuăm corespondență prin e-mail cu clienții noștri la adresa respectivă: comanda@transitcenter.ro
  • Unde este pachetul meu?

    Fiecare expediere poate fi urmărită pe site-ul operatorului GLS, UPS, Keuhne Nagel sau Raben. Numărul de scrisori de trăsură este livrat împreună cu un e-mail care informează despre modificarea stării comenzii la "Trimise".
  • Pot să-mi iau piese

    Desigur, fiecare element comandat poate fi preluat personal la sediul Centrului de tranzit situat în Pędzewo (Polonia), pe drumul național 80 între Bydgoszcz și Toruń. Link
  • Unde este compania dvs?

    Compania Transit Center este situată în Voievodatul Kujawsko-Pomerania din orașul Pędzewo (Polonia) între Toruń și Bydgoszcz. Bd. Pędzewo 87-134 Zławieś Wielka.
    Link
  • De ce costul de expediere este mai mare decât greutatea elementului

    Costul total de expediere este influențat nu numai de greutatea sa, ci și de mărimea acesteia. Dacă elementul este supradimensionat, prețul de expediere crește.
  • Când voi primi bunurile comandate

    Timpul mediu de livrare pentru o expediere prin GLS sau UPS este de 3-7 zile lucrătoare. Între timp, timpul mediu de livrare prin Kuehne Nagel/Raben este de 5-9 zile lucrătoare.
  • Este posibil să plătiți la livrare

    Desigur, în cazul magazinului românesc, există o posibilitate de plată la livrare. În acest scop, la comanda, alegeți forma adecvată de expediere.
  • Cum pot returna un produs

    Pentru a returna produsul comandat, vă rugăm să contactați biroul nostru pentru relații cu clienții - prin e-mail sau telefon și să completați declarația de returnare conținută în regulamentele de la §9.1. Toată lumea are dreptul la o întoarcere de 14 zile a mărfurilor comandate fără a da un motiv.
  • Pot reclama un produs

    Produsele comandate pot fi publicate. Tot ce trebuie să faceți este să contactați serviciul de relații cu clienții și să completați formularul de reclamație din regulamentele de la §10.3
  • Când comanda va fi trimisă

    Ordinul va fi trimis în aceeaşi zi dacă a fost plasat într-o oră 12:00 Dacă pachetul este mare sau necesită mai multă pregătire ca în cazul transportului de osii de acționare - timpul de expediere este extins la o zi lucrătoare.
  • Cum mă pot loga?

    Vă puteți conecta la magazinul nostru în două moduri - primul pe care se bazează faceți clic pe "Logați-vă" în colțul din dreapta sus și introduceți datele de logare. A doua metodă este de a completa datele în timpul comenzii și de a verifica opțiunea "Creați un cont în magazinul online". De asemenea, vă puteți conecta prin contul dvs. Facebook.
  • Este disponibil produsul

    Dacă în dreptul produsului este vizibil un buton portocaliu cu cuvântul "Adăugați în coș", înseamnă că produsul este disponibil. În absența unui buton, ne putem înscrie pentru o listă de așteptare. Când produsul este disponibil din nou, veți primi o notificare prin e-mail cu privire la disponibilitatea acestuia.
  • Pot anula comanda

    Desigur, fiecare comandă poate fi anulată. Dacă doriţi să anulaţi comanda, contactaţi serviciul nostru de relaţii cu clienţii prin telefon sau prin e-mail.
  • Poţi trimite piese în Romania

    Desigur, facem vânzări prin corespondență în România și în alte țări europene. În total, avem 22 de magazine în întreaga Europă..
  • Pot schimba metoda de plată pentru comandă

    Aveți dreptul să modificați plata pentru comandă. În acest scop, vă rugăm să contactați Biroul de Relații cu Clienții prin e-mail la adresa comanda@transitcenter.ro.
  • Va fi această piesă potrivită pentru mașina mea

    Pentru a obține informații detaliate cu privire la faptul că o piesă se potrivește cu mașina, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Consultanții noștri vor furniza cu siguranță informațiile necesare și, de asemenea, să verifice dacă piesa se va potrivi vehiculului dumneavoastră.
 
Introduceți cuvântul cheie
Căutare avansată
Transit Center in Europe