comanda@transitcenter.ro
Acasă
Coș
Conectați-vă
Magazin cu piese pentru FORD TRANSIT
All
Ford
Fiat
Iveco
Renault
Peugeot
Citroen
Opel
Nissan
Mercedes
Volkswagen
Căutare
FORD
Transit MK8 2014 -
Transit MK7 2006 - 2013
Transit MK6 2000 - 2006
Transit MK5 1994 - 2000
Transit MK4 1991 - 1994
Transit MK3 1986 - 1991
Transit MK2 1978 - 1985
Connect MK1
Connect MK2
Custom 2012 -
Courier 2014 -
Fiat
Fiat Ducato 2006
Fiat Ducato 1994-2006
Peugeot
Peugeot Boxer 2006
Peugeot Boxer 1994-2006
Citroen
Citroen Jumper 2006
Citroen Jumper 1994-2006
Renault
Renault Master 2010-2019
Renault Master 1997-2010
Opel
Opel Movano 2010
Opel Movano 1997-2010
Iveco
Iveco Daily 2014
Iveco Daily 2006-2014
Iveco Daily 1996-2006
Nissan
Nissan Interstar
Nissan NV400
Volkswagen
Volkswagen Crafter 2016
Volkswagen Crafter 2006-2016
Mercedes
Mercedes Sprinter 2018
Mercedes Sprinter 2006-2018
Mercedes Sprinter 1995-2006
Magazin
Întrebări și Răspunsuri Transit Center
Întrebări și Răspunsuri Transit Center
De ce transportul maritim este atât de scump (dimensiuni)
Transportul este uneori mai scump decât prețul indicat pe pagina de expediere, deoarece acolo se găsesc parcele ușoare - dar mari. De exemplu puteți utiliza o tijă pe post de stâlp. La greutate obiectul cântarește
0.5 kg
dar lungimea ei este
1.5 m
, de aici este luată ca greutate gabaritică la baza de transport
Care este timpul de livrare al pieselor comandate
o Timpul de livrare a pieselor comandate diferă datorită alegerii transportatorului. În funcție de tipul de curierat acestea sunt
Poștă
(7-14 zile lucrătoare),
UPS
Courier (3 - 6 zile lucrătoare),
DPD
Courier - pachetul ce trebuie ridicat (3 - 6 zile lucrătoare).
Cum pot plăti pentru comandă
Puteți plăti
pentru comanda dvs.realizată de un curier livrând un pachet (plătind la livrare), prin PayPala (plata prin card) sau prin intermediul unui transfer bancar tradițional.
Te pot suna / te putem suna?
Din păcate, nu avem o linie telefonică în limba română. Cu toate acestea, ne puteți contacta prin e-mail
comanda@transitcenter.ro
. Consultanții noștri vă vor răspunde în detaliu la întrebări.
Ce trebuie să faceţi când partea nu se potriveşte
Dacă piesa comandată nu se potrivește cu mașina dvs., vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți și să completați
declarația de returnare
conținută în regulamentul de la punctul
§9.1
Cum puteți adăuga părți la ordinea pe care am făcut-o deja
Părțile pot fi adăugate la comandă prin contactarea departamentului de service pentru clienți - dacă pachetul nu a fost încă trimis.
Care sunt costurile de expediere
Costurile detaliate de expediere pentru transporturile către România sunt disponibile la adresa:
https://www.transitcenter.ro/shipping.php
Poţi să-mi dai numărul tău de telefon
Din păcate, nu avem o linie telefonică în limba română. Efectuăm corespondență prin e-mail cu clienții noștri la adresa respectivă:
comanda@transitcenter.ro
Unde este pachetul meu?
Fiecare expediere poate fi urmărită pe site-ul operatorului
DPD
,
UPS
sau
Poczta Polska
. Numărul de scrisori de trăsură este livrat împreună cu un e-mail care informează despre modificarea stării comenzii la
"Trimise"
.
Pot să-mi iau piese
Desigur, fiecare element comandat poate fi preluat personal la sediul Centrului de tranzit situat în Pędzewo (Polonia), pe drumul național 80 între Bydgoszcz și Toruń.
Link
Unde este compania dvs?
Compania Transit Center este situată în Voievodatul Kujawsko-Pomerania din orașul Pędzewo (Polonia) între Toruń și Bydgoszcz. Bd. Pędzewo 87-134 Zławieś Wielka.
Link
De ce costul de expediere este mai mare decât greutatea elementului
Costul total de expediere este influențat nu numai de greutatea sa, ci și de mărimea acesteia. Dacă elementul este supradimensionat, prețul de expediere crește.
Când voi primi bunurile comandate
Timpul mediu de livrare pentru o expediere prin
DPD
sau
UPS
este de 3-6 zile lucrătoare. Între timp, timpul mediu de livrare prin
Poczta Polska
este de 7-14 zile lucrătoare.
Este posibil să plătiți la livrare
Desigur, în cazul magazinului românesc, există o posibilitate de plată la livrare. În acest scop, la comanda, alegeți forma adecvată de expediere (
DPD Courier
)
Cum pot returna un produs
Pentru a returna produsul comandat, vă rugăm să contactați biroul nostru pentru relații cu clienții - prin e-mail sau telefon și să completați
declarația de returnare
conținută în regulamentele de la
§9.1
. Toată lumea are dreptul la o întoarcere de 14 zile a mărfurilor comandate fără a da un motiv.
Pot reclama un produs
Produsele comandate pot fi publicate. Tot ce trebuie să faceți este să contactați serviciul de relații cu clienții și să completați
formularul de reclamație
din regulamentele de la
§10.3
Când comanda va fi trimisă
Ordinul va fi trimis în aceeaşi zi dacă a fost plasat într-o oră
12:00
Dacă pachetul este mare sau necesită mai multă pregătire ca în cazul transportului de osii de acționare - timpul de expediere este extins la o zi lucrătoare.
Cum mă pot loga?
Vă puteți conecta la magazinul nostru în două moduri - primul pe care se bazează faceți clic pe "
Logați-vă
" în colțul din dreapta sus și introduceți datele de logare. A doua metodă este de a completa datele în timpul comenzii și de a verifica opțiunea "
Creați un cont în magazinul online
". De asemenea, vă puteți conecta prin contul dvs.
Facebook
.
Este disponibil produsul
Dacă în dreptul produsului este vizibil un buton portocaliu cu cuvântul "
Adăugați în coș
", înseamnă că produsul este disponibil. În absența unui buton, ne putem înscrie pentru o listă de așteptare. Când produsul este disponibil din nou, veți primi o notificare prin e-mail cu privire la disponibilitatea acestuia.
Pot anula comanda
Desigur, fiecare comandă poate fi anulată. Dacă doriţi să anulaţi comanda, contactaţi serviciul nostru de relaţii cu clienţii prin telefon sau prin
e-mail
.
Poţi trimite piese în Romania
Desigur, facem vânzări prin corespondență în România și în alte țări europene. În total, avem
22 de magazine în întreaga Europă.
.
Pot schimba metoda de plată pentru comandă
Aveți dreptul să modificați plata pentru comandă. În acest scop, vă rugăm să contactați Biroul de Relații cu Clienții prin e-mail la adresa
comanda@transitcenter.ro
.
Va fi această piesă potrivită pentru mașina mea
Pentru a obține informații detaliate cu privire la faptul că o piesă se potrivește cu mașina, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Consultanții noștri vor furniza cu siguranță informațiile necesare și, de asemenea, să verifice dacă piesa se va potrivi vehiculului dumneavoastră.
Căutare rapidă
Introduceți cuvântul cheie
Căutare avansată
Informații
Costurile de livrare
Plăți
Cu ajutorul serviciului
Contact
Coș
0 produse
Cel mai bun de vânzare
Capace piulite roti Ford Transit 2000-2013
Capac jante Ford Transit 1986 - 2019 Custom
Cauciuc acoperire pedala acceleratie si frana transit 2000-2013
Tija culbutori Ford Transit 2.5 1984-2000
Lampi numar inmatriculare Ford Transit 1986-2013