§1 Glosar de termeni.
1.Vînzătorul-TRANSITCENTER Morzyńska-Wicik Monika situat în Pędzewo 21A 87-134,Zlaveshi Welka. IDN(Numărul de identificare al contribuabilului) : 554-123- 18-48,Regon(registrul economiei naționale) :091432757.
2.Magazin- serviciu de internet deținut de către vânzător, disponibil peLinkul www.transitcenter.ro, prin care cumpărătorul poate face o rezervare.
3. Cumpărătorul - orice persoană care exercită o achiziție (consumator sau o persoană care nu este un consumator).
4. Consumatorul - cumpărător, care este o persoană fizică ce execută acțiuni legale (contract de vânzare prin intermediul magazinului) nu este legată în mod direct cu activitatea sa sau activitatea profesională. (Art. 221)
5. Utilizatorul - o persoană care se înregistrează și crează un cont, prin completarea formularului de înregistrare localizat pe pagina www.transitcenter.ro, deținute de magazin.
6. Cont - spațiu pe serverul magazinului, accesibil pentru utilizator, în care utilizatorul introduce informațiile personale și istoricul comenzilor, care sunt făcute de către utilizator.
7. Date personale - colectate în formularul de înregistrare, disponibil la adresa www.transitcenter.ro informații referitoare la o persoană identificată sau persoană fizică identificabilă, prelucrate în magazin pentru executarea corectă a ordinelor și în alte scopuri operaționale și de marketing.
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal - prelucrarea, colectarea și utilizarea pentru nevoile de magazin date cu caracter personal, în conformitate cu Legea din 29 august 1997 privind protecția datelor cu caracter personal (Text unificat: Dz.U. z 2016 r. poz. 922) .
9. Reguli - aceste reguli.
10. Produse - bunuri mobile, disponibile pentru vânzare în magazin, în special, a pieselor de mașini noi / folosite.
11. Ordinul - declarația cumpărătorului pentru intențiile, care vizează în mod direct, la încheierea contractului de vânzare a mărfurilor la distanță prin magazin, care determină, cel puțin tipul și cantitatea de bunuri.
12. Buletin informativ - un serviciu furnizat gratuit prin mijloace electronice prin care un Client poate primi de la Magazin, prin mijloace electronice, mesaje confirmate anterior referitoare la Magazin, inclusiv informații despre oferte, promoții și produse noi din Magazin.
§2 DISPOZIȚII GENERALE
1. Reglementările definesc regulile de încheiere și executare a contractului de vânzare a mărfurilor în magazin.
2. Pentru a plasa comenzi în magazin, trebuie să aveți dispozitivul pentru a avea acces la Internet, e-mail si browsere care permit afișarea paginilor Web.
3. Subiectul vânzării sunt produsele vândute , prezentate în magazin, la momentul comenzii.
4. Prețurile sunt alături de mărfă, având în vedere lei (RON) și includ TVA. Prețurile mărfurilor în propunerea trimisă în străinătate sunt exprimate în euro (€) sau lire sterline (GBP).
5. Propunerea Vânzătorului în Magazin obligă pe teritoriul Poloniei și în Uniunea Europeană, cu excepția descrierii suplimentare a marfei. În cazuri speciale, comenzile sunt procesate în afara UE în condiții individuale.
6. Vanzatorul are dreptul de a modifica prețurile bunurilor, adăuga și șterge elemente, pentru a pune în aplicare reduceri pentru diverse bunuri și anularea acțiunilor în magazin. Acest lucru nu împiedică în nici un fel drepturile dobândite de către achizitor; adică .. schimbarea nu se aplică ordinelor care au fost plasate de către cumpărător.
7. Este interzis clienților magazinului (inclusiv cumpărătorii) pentru a plasa conținut ilegal (de exemplu, aviz de mărfuri)
8. Toate logo-urile marca "Ford", "Ford Motor Company" și "Motorcraft"sunt folosite numai în scopuri comparative și informaționale.
9. Tot continutul si grafica plasate pe acest site sunt proprietatea Transit Center și sunt protejate prin dreptul de autor.
§3 CALITATEA PRODUSULUI
1. Piesele noi vândute în magazin provin din producția curentă și au garanție completă de la producători.
2. Piesele vândute în magazin sunt importate și sunt potrivite pentru o utilizare ulterioară. Starea elementelor conținute sunt expuse îndescriere și se potrivesc descrierii.
3. Autorii fotografiilor oferite pentru piese de schimb sunt TRANSITCENTER. Facem tot posibilul pentru a ne asigura, că fotografiile prezentate să reflecte cu acuratețe aspectul produsului.
§4 LIVRAREA COMENZILOR
1. Vânzătorul prevede emiterea ordinelor în felul următor:
a) prin magazin - prin completarea unui formular online
b) pe telefon - număr de contact: +48 56 678 02 01
c) prin e-mail (e-mail) adresa: comanda@transitcenter.ro.
2. Pentru a efectua comanda prin magazin ar trebui să fie: adăugați produsul selectat în coș, și apoi urmați informațiile de pe pagina magazinului. Punerea în aplicare a unei achiziții într-un magazin poate fi ca un utilizator înregistrat într-un cont pe server, precum și utilizator neînregistrat.
3. După plasarea unei comenzi cumpărătorul primește:
a) generat automat printr-un mesaj e-mail - care este o confirmare a depunerii de la Vânzător - împreună cu toți termenii și condițiile relevante ale contractului (în cazul depunerii de comenzi prin intermediul site-ului magazinului on-line),
b) în termen de o zi lucrătoare de la depunerea cererii. - informația prin e-mail sau prin telefon, confirmând primirea ordinelor de punere în aplicare și încheierea de cumpărare și vânzare a mărfurilor +
4. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu informațiile transmise de către magazin menționate la §4, punctull 3, lit. b) Regula, vânzătorul solicită un număr de telefon desemnat, sau legat utilizând adrese de e-mail pentru a rezolva orice incoerențe.
5. Modificarea conținutului comenzii de către Cumpărător este posibilă atâta timp cât produsul nu a fost încă trimis. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați vânzătorul prin telefon sau e-mail.
§5 COSTUL DE TRANSPORT
Costurile de transport al mărfurilor sunt acoperite de către cumpărător. Livrarea se desfășoară pe teritoriul Poloniei și în alte țări ale Uniunii Europene. Livrarea efectuată prin curier, conform listei de preturi - care este o parte integrantă a normelor (pentru mai multe informații, consultați " Livrarea comenzilor ").
Cumpărătorul plasează o comandă, selectează metoda de expediere și ia în primire costul livrării, care este inclus în lista de prețuri. Comenzile plasate în afara graniței UE au costuri de livrare diferite, convenite individual cu părțile interesate.
§6 CONDIȚII DE PLATĂ
Vanzatorul ofera urmatoarele metode de plata:
a) numerar în mână angajatului al companiei de curierat
b) Prin intermediul PayPal
c) prin transfer bancar
§7 REALIZAREA COMENZILOR
1.Condițiile de realizare, plasarea comenzilor prin intermediul magazinului cumpărătorului, este inscripționarea corectă personal și informațiile de contact în formularul online (care să permită verificarea și confirmarea comenzii). Comanda este acceptată pentru punerea în aplicare numai în cazul formei completate corect. Plasarea unei comenzi presupune adoptarea regulamentului.
2. În cazul formei incorecte sau nu sunt pe deplin finalizate, vânzătorul va depune toate eforturile pentru a contacta cumpărătorul pentru a confirma acceptarea comenzii și să înceapă punerea în aplicare a acestuia. În cazul în care ordinul de adoptare a pune în aplicare nu va fi posibil să se confirme în termen de 3 zile, din cauza lipsei contactului cu cumpărătorul, propunerea vânzătorului cu privire la bunurile comandate nu este obligatorie.
3. În timpul punerii înaplicare a ordinului, cumpărătorul va primi un mesaj de e-mail cu privire la schimbarea stariicomenzii.
4. Stadiul puneriiî naplicare a ordinului – Cumpărătorul poate verifica înorice moment pe pagina magazinului.
5. Termenul mediu al ordinului cu livrareeste de 4 până la 7 zile lucrătoare. De data aceasta poate fi prelungit pentru încă 3-4 zile lucrătoare, în cazul în care este necesar, se adduce marfa la depozitul producătorului. Termenul maxim al ordinului este de 30 de zile. Mărfuri cu perioada de punere înaplicare a comenzii diferite este trimisă după complecta toate ordinele, adică, după cel mai lung timp de livrare. Notificarea menționată la alineatul 3 § 4, paragraful b. reguli. Clientulprimește o informație de taliată cu privire la data livrării mărfurilor.
6. Vânzătorul trebuie să livreze marfa folosind firma de curierat.
7. Coletecurier sunt livrate 9.00-17.00.
8. Clientul este responsabil pentru reducerea costurilor, ca urmare a lucrurilor uneialte utilizări, în cazul în care proprietarul nu a notificat consumatorului asupra dreptului de refuz din contract în conformitate cu cerințele art. 12 alin. 1 punctul 9 din Legea privind protecția consumatorilor.
9.Atuncicând curierulnu va găsi un cumpărător, el va depăși informația privind încercările de a da ordinul, lăsând ochitanță.
10. A doua zi după încercarea de livrare, bunurile puse la dispoziția cumpărătorului la punctul curier, în cazul în care vă puteți ridica bunurile în persoană, adresa filialei informațiilor de curier și colete sunt disponibile în momentul primirii.
11. În cazul în care bunurile nu sunt primite în etapa de ramură, curierul la două zile după anunț, va încerca să re-livreze bunurile.
12. Documentul de vânzare este o chitanță sau la cererea Cumpărătorului o factură cu TVA pe care Cumpărătorul o primește în format electronic după 12 ore de la data trimiterii comenzii la adresa de e-mail pe care a furnizat-o atunci când a creat un cont în magazin.
13. Vanzatorul avertizează că unele produse nu pot fi disponibile pentru a fi trimise în străinătate, în acest caz, informațiile sunt stocate în descrierea produsului.
14. În cazul în care cumpărătorul nu ia coletul, vânzătorul poate determina cumpărătorul să execute contractul de vânzare cu descrierea termenului, în cazul în care termenul decurge, vânzătorul refuză contractul de vânzare. La sfârșitul perioadei, precum și după o absență a răspunsului de la client, vânzătorul poate retrage contractul. În acest caz, contractul de vânzare este nulă, iar vânzătorul poate solicita compensații din partea cumpărătorului pentru încălcarea contractului.
§8 VERIFICAREA COLETULUII CUMPĂRĂTORULUI
La primirea mărfurilor prin curier, cumpărătorul trebuie să examineze coletul. În caz de deteriorare, vânzătorul efectuiază raportul daune în prezența curierului și informează imediat SERVICIU DEPARTAMENT CLIENȚ.În cazul unor dificultăți în verificarea mărfurilor sau eșecul procesului-verbal de curierat daune, vânzătorul recomandă înregistrarea angajatului prin curier privat (numele și numărul de telefon) și de a transmite imediat aceste informații către departamentul de deservire client.
§9 NERESPECTAREA CONTRACTULUI (PRODUSE "RETURN")
1.Cumpărătorul având statutul de consumator poate retrage contractul de cumpărare - vânzare a bunurilor cumpărate de la vânzător, fără nici un motiv, făcând o declarație în formă electronică în termen de 14 zile de la data livrării bunurilor (de exemplu, de la primirea bunurilor de către consumator). Pentru a trimite un document, este suficient pentru a menține în perioada de timp specificată (de exemplu, timpul pentru a trimite documentul la 14 zile). Cumparatorul poate folosi modelul documentului postat în magazin.
2. Dreptul de retragere a contractului nu este furnizat consumatorului, în următoarele cazuri: descrierea beneficiilor specificate în ordinea de către consumator sau consumatorul este strâns legat, beneficiile, care, prin natura lor nu pot fi extrase, sau de un obiect, care este un produs perisabil.
3. În caz de anulare, consumatorul trebuie să returneze bunurile în stare nemodificată, în cazul în care schimbarea nu a fost o necesitate în management.
4. Utilizatorul este obligat să restituie imediat mărfurile, nu mai târziu de 14 zile de la data respingerii contractului.
5. Consumatorul, care și-a retras contractul, va trimite bunurile vânzătorului pe cheltuiala proprie; Prețul nerambursabil.
6. Prețulplătitpentrubunurileșicheltuielilepoștalesuportate de cătreconsumatoriînmomentulachiziționării de bunuri, vor fi returnateVânzătoruluiîntermen de 14 zile de la data retragerii.
7. Cumpărătorul care nu are calitatea de client nu are dreptul de a retragecontractul, menționat în § 9. 1 din regulament. Pentru astfel de clienți, regulile și termenii de respingere a contractului este descries în Codul civil.
8. Clientul este responsabil pentru reducerea costurilor, ca urmare a lucrurilor uneialte utilizări, în cazulîn care proprietarul nu a notificat consumatorului asupra dreptului de refuz din contract înc onformitate cu cerințele art. 12 alin. 1 punctul 9 din Legea privind protecția consumatorilor.
9. Dreptul de retragere din contract, care a fost înc heiat în afarabiroului sau la o distanță, nu este prevăzută consumatorului în ceea ce privește alte tratate:
1) servicii, încazulîn care proprietarul a făcut o gamăcompletă de servicii, cu acordulconsumatorului, care a fostinformat de faptulcă, după efectuarea serviciilor întreprinzătorul va pierde dreptul de retragere din contract;
2) în care subiectul probelor nu este un lucru comercial, fabricat în conformitate cu specificațiileconsumatoruluisauangajatulsatisfacenevoileindividuale ale consumatorului;
§10 PLÂNGERI
1.Vînzătorul poartă răspundere față de cumpărător, care este de asemenea un consumator, pentru nerespectarea mărfurilor cu contractul de vânzare în limitele stabilite în legea din 30 mai 2014, despre drepturile consumatorului. (? Codul de legi. 2014 poz. 827).
2. Plângerile referitoare la lipsa de conformitate cu contractul de vânzare este posibil de trimis în scris la adresa vânzătorului (Departamentul de reclamații și răspuns) sau prin e-mail la adresa:
comanda@transitcenter.ro
2.1. Răspunderea vânzătorului pentru neconformitatea bunurilor cu contractul durează 2 ani de la data livrării bunurilor.
2.2 Vânzătorul răspunde la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia.
2.3 În cazul întreprinzătorilor, care nu sunt consumatori în sensul Legii privind drepturile consumatorilor, drepturile de garanție se pierd dacă cumpărătorul, care este întreprinzător, nu a inspectat bunurile în timpul și în modul obișnuit pentru acest tip de bunuri și nu a notificat imediat vânzătorul cu privire la defectul observat, iar în cazul în care defectul a devenit evident abia mai târziu - dacă nu a notificat vânzătorul imediat după descoperirea acestuia.
3. La depunerea unei plângeri referitoare la mărfurile care nu sunt de acord cu contractul, vânzătorul recomandă cumpărătorului să lase informații de contact, precum și adăugarea documentului de vânzare sau plângere către vânzător (reclamație) și pretenții împotriva vânzătorului, și adăugarea unui document sau o copie a vânzării. Vă recomandăm să completați
formular de plângere..
4. Vânzătorul este răspunzător față de un cumpărător care nu este consumator în baza dispozițiilor Codului civil (antreprenorial) în cadrul domeniului de aplicare a garanției, în timp ce față de un cumpărător care este consumator este răspunzător în baza dispozițiilor Legii privind drepturile consumatorilor în cadrul domeniului de aplicare a garanției consumatorilor.
5. Plângerile formulate de către cumpărător, care nu este un consumator, și nu sunt însoțite de un document comercial, nu vor fi luate în considerare.
6. Vânzătorul va recunoaște reclamațiile în termen de 14 zile de la depunerea acesteia sau de la livrarea bunurilor, în cazul în care este necesar să recunoască reclamația. În cazul în care vânzătorul nu răspunde în acest termen, reclamația este recunoscută automat.
7. Costul de livrare a bunurilor care fac obiectul reclamației este plătit de către Client, care este obligat să organizeze transportul coletului prin intermediul unei companii poștale sau de curierat. În cazul în care reclamația este acceptată, costurile de transport ale produsului anunțat vor fi rambursate Clientului.
8. Pentru serviciile de transport a cumpărătorului, vânzătorul va emite o factură.
9. Vânzătorul nu este responsabil pentru instalarea incorectă a bunurilor.
10. Vânzătorul permite posibilitatea de a examina reclamația de la distanță pe baza materialului foto sau video trimis, fără a fi necesară trimiterea produselor înapoi la magazinul Transit Center. Orice astfel de caz trebuie confirmat de către Vânzător sau de către Departamentul de reclamații.
§11 GARANȚIE
1. În cazul mărfurilor acoperite de garanție, drepturile acestor bunuri ar trebui să fie executate în conformitate cu condițiile stabilite în documentul de garanție.
2. Drepturile consumatorilor, inadecvate de plângerea depusă în ceea ce privește bunurile cu contractul, cumpărătorul care nu este un consumator nu exclude prezența defectelor, să limiteze sau să suspende drepturile cumpărătorului cu condiția că garantul în temeiul garanției, în condițiile specificate în documentul de garanție.
3. Data de expirare a bunurilor poate fi găsită pe bunuri sau pe cartonul în care sunt vândute bunurile. În caz contrar, termenul minim de valabilitate este considerat a fi de 2 ani.
§12 PROTECȚIA DATELOR PERSONALE ȘI CONFIDENȚIALITATE
1.Utilizatorul poate fi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către cumpărător, în conformitate cu termenii regulilor, menționând câmpul adecvat în înregistrarea formularul de comandă. Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntară.
2. Datele de utilizator cu caracter personal sunt prelucrate de către vânzător folosind spațiul de server obținut de găzduirea externă a companiei.
3.Vînzătorul este administratorul datelor cu caracter personal, prelucrarea pe care-o efectuează în conformitate cu legea, în special cu prevederea legii din 29 august, 1997 privind protecția datelor cu caracter personal (text consolidat. Jurnalul Oficial din 2002, p. 101, alin. 926 astfel cum a fost modificată.) și legea din 18 iulie 2002 privind Serviciile electronice (Jurnalul de Legi numarul 144, articol. 1204, astfel cum a fost modificată.).
4. Indiferent de acordul clientului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal administratorul prelucrează datele cu caracter personal în măsura necesară pentru a crea și forma conținutul. Acordul, modificările, soluțiile și achizițiile corespunzătoare serviciilor furnizate pe cale electronică, în calcule Utilizator, precum și pentru serviciile de marketing proprii.
5. Administratorul are dreptul de a face o achiziție pentru clienții lor pînă la confirmarea datelor cu caracter personal prin transmiterea documentelor relevante, de exemplu: o copie a unui document de identitate. Trimiterea de copii ale documentului este voluntară. În cazul în care o copie a documentului nu va fi trimisă sau o fotocopie a documentului va provoca suspiciune, administratorul poate renunța la vânzarea de articole disponibile în magazin sau de a șterge contul utilizatorului.
6. Utilizatorul are dreptul, în orice moment pentru a inspecta datele personale prelucrate, precum și dreptul de a le modifica, precum și dreptul de a face obiecții în cazul, specificate de lege, precum și să ceară înlăturarea lor.
7. Utilizatorul este obligat să actualizeze datele cu caracter personal furnizate în formularul de înregistrare, după fiecare modificare a datelor cu caracter personal.
8. În cazul în care există îndoieli cu privire la compatibilitatea cu adevărul sau serviciul specificat de către utilizator în formularul de înregistrare (ca rezultat al cererii depuse de către un alt utilizator), administratorul, indiferent de deciziile de sus, va avea permis să ia următoarele măsuri:
8.1. Solicită utilizatorului să șteargă date personale false sau pentru a actualiza informațiile personale,
8.2. Blocarea accesului utilizatorilor la produsul selectat în magazin;
8.3. Blocrea contului în așteptarea anchetei;
8.4. Fără nici un motiv pentru a șterge contul.
9. Administratorul are dreptul de a furniza doar informații cu caracter personal persoanelor autorizate, în conformitate cu dispozițiile relevante de lege.Administratorul nu furnizează informații personale către părți terțe.
10. În cazul folosirii administratorului datelor cu caracter personal pentru alte scopuri, utilizatorul are dreptul de a opri prelucrarea datelor cu caracter personal.
11. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal de către Centrul de tranzit este realizarea comenzii plasate în magazinul online. Datele nu sunt partajate cu nicio entitate externă fără permisiune.
12. Politica completă de confidențialitate privind prelucrarea și stocarea datelor cu caracter personal de către Centrul de tranzit este disponibilă la: https://www.transitcenter.ro/privacy_policy.php
§13 Funcționalitatea magazinului
1. Produsele disponibile pe site-ul web al Centrului de tranzit sunt prezentate pe baza unor funcționalități dedicate care permit selectarea regulilor de sortare.
2. Funcționalitățile utilizate în cadrul serviciului Transit Center permit:
- poziționarea și sortarea produselor în funcție de gradul de calitate al pieselor,
- poziționarea și sortarea produselor care corespund frazelor tastate în motorul de căutare a produselor,
- poziționarea și sortarea produselor care corespund unui anumit producător de vehicule.
3. Produsele recomandate în primele poziții ale listelor de produse marcate ca ,,propuse" se bazează pe potrivirea relevantă cu categoria de produse și calitatea piesei.
4. În mod implicit, produsele care oferă cel mai bun raport calitate-preț sunt promovate și marcate ca ,,piese de schimb premium" în magazinul Transit Center.
5. Produsele din magazin sunt împărțite din punct de vedere al calității în: piese originale, piese OEM, piese de schimb premium, piese de schimb, piese de înlocuire, piese uzate.
6. Paginile de produse conțin informații reale privind numărul de unități vândute ale unui anumit produs.
§14 Recenzii ale produselor
1. Transit Center furnizează servicii indirecte în sensul ASD (adică Regulamentul (UE) 2022/2065 al Parlamentului European și al Consiliului din 19 octombrie 2022 privind piața unică pentru servicii digitale și de modificare a Directivei 2000/31/CE, cunoscut și sub numele de Legea privind serviciile digitale). Serviciile sunt adresate destinatarilor de pe teritoriul Uniunii Europene și Marea Britanie includ:
(a) adăugarea de opinii cu privire la Produse
2. Opiniile despre produsele prezentate în magazin sunt voluntare și provin de la clienți reali care au achiziționat produsul respectiv.
3. Comentariile sunt supuse moderării.
4. Recenzile despre produse nu pot fi publicate dacă îndeplinesc cel puțin unul dintre următoarele criterii: recenzia este în afara subiectului; recenzia conține publicitate; recenzia a fost emisă de un concurent și există un conflict de interese; recenzia conține blasfemii sau alți termeni considerați în mod obișnuit ofensatori; recenzia prezintă date cu caracter personal; recenzia se referă la procesul de livrare sau la alte aspecte care nu sunt sub controlul Vânzătorului.
5. Transit Center nu identifică sau verifică conținutul anterior ilegal din recenzii, în special nu utilizează metode automate pentru o astfel de identificare sau verificare.
§15 Reguli de răspundere
1. Transit Center poate bloca sau șterge contul Clientului în situația în care a avut loc o încălcare a regulilor de securitate sau o încălcare a Regulamentului, cum ar fi: utilizarea de roboți care înregistrează conturile, furnizarea către Transit Center de informații incorecte privind comanda, plasarea de comenzi cu obligația de plată fără a îndeplini această obligație.
2. Clientul va fi informat cu privire la decizia de ștergere sau blocare a contului său în magazinul Transit Center.
3. Clientul care nu este de acord cu decizia de blocare sau de ștergere a contului său are dreptul de a depune o reclamație la adresa de e-mail relevantă pentru magazinul online.
§16 Buletin informativ
1. Clientul poate utiliza în mod voluntar serviciul de buletin informativ.
2. Pentru a utiliza serviciul Newsletter este necesar să aveți un dispozitiv cu un browser web în cea mai recentă versiune, care să suporte JavaScript și cookie-uri, cu acces la internet și un cont de e-mail activ.
3. E-mailurile trimise în cadrul acestui serviciu vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată de Client în momentul înscrierii la Newsletter.
4. Mesajele trimise în cadrul Buletinului informativ vor include informații despre posibilitatea de dezabonare de la acesta, precum și un link pentru dezabonare.
5. Clientul se poate dezabona de la Buletinul informativ, fără a da niciun motiv și fără a suporta costuri, în orice moment, folosind opțiunea menționată la punctul (4) sau trimițând un mesaj la adresa de e-mail a Magazinului: info@transitcenter.uk.
6. Reclamațiile privind Buletinul informativ trebuie să fie raportate Furnizorului de servicii la adresa de e-mail: info@transitcenter.uk
§17 Dispoziții finale
1. În domeniile care nu sunt reglementate de regulamente, se aplică dispozițiile legislației aplicabile, inclusiv, în special, dispozițiile Codului civil, ale Legii din 2 martie 2000 privind protecția drepturilor consumatorilor și răspunderea pentru daunele cauzate de produse periculoase și ale Legii din 27 iulie 2002 privind condițiile speciale de vânzare pentru consumatori și modificările aduse Codului civil.
2. Reglementările nu opresc și nu limitează niciunul dintre drepturile pe care cumpărătorul-consumator le are în temeiul unor dispoziții legale imperative. În caz de conflict între dispozițiile Regulamentului și dispozițiile imperative ale legii, care acordă drepturi consumatorilor, prioritate au aceste dispoziții.
3. Regulamentele sunt disponibile pentru toți cumpărătorii în versiunea electronică a site-ului web al magazinului "Regulile de cumpărare."
4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul. Modificarea Regulilor va intra în vigoare în termenul specificat de Vânzător, nu mai puțin de 7 zile de la publicarea regulilor și regulamentelor revizuite pe site-ul web al magazinului. Comenzile plasate de clienți înainte de intrarea în vigoare a modificărilor Regulamentului sunt puse în aplicare în conformitate cu regulile și regulamentele existente. Cu privire la modificarea regulilor, membrii vor fi informați la adresele lor de e-mail.
5. Contractul de vânzare de bunuri furnizat de magazin este supus în conformitate cu legea poloneză. Utilizatorul care face comenzi și acceptă Termenii de consimte la alegerea legii poloneze ca fiind aplicabilă contractului de vânzare prin intermediul Magazinului.
6. Aceste reguli sunt disponibile în versiunile în limba poloneză și engleză. În caz de îndoială, versiunea poloneză deține o importanță decisivă.
7. Platforma ODR - în conformitate cu articolul. 14 alin. 1-2 Regulament al Parlamentului European și Regulamentul Consiliului (CE) № 524/2013 din 21 mai 2013 consumatorii pot utiliza o soluționare non costisitoare a litigiilor legate de contractul de achiziție vânzarea sau furnizarea de servicii încheiate prin intermediul internetului. Litigiul poate fi rezolvat cu ajutorul unei platforme web disponibil sub adresa
http://ec.europa.eu/consumers/odr
6. Orice litigii care decurg din Contractele de vânzare dintre Magazin și Consumatori vor fi rezolvate în primă instanță prin negociere, cu intenția de a soluționa litigiul pe cale amiabilă, ținând cont de Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum. Cu toate acestea, în cazul în care acest lucru nu ar fi posibil sau ar fi nesatisfăcător pentru oricare dintre părți, litigiile vor fi soluționate de către instanța de drept comun competentă.
7. Un client care este consumator are, de asemenea, dreptul de a recurge la mijloace extrajudiciare de soluționare a litigiilor, în special prin depunerea, după încheierea procedurii de reclamație, a unei cereri de mediere sau a unei cereri de examinare a cazului de către o instanță de arbitraj.
8. Clientul, care are calitatea de consumator, astfel cum este definit de reglementările în vigoare, în vederea soluționării pe cale amiabilă a unui litigiu, poate depune o reclamație prin intermediul platformei online ODR (Online Dispute Resolution), disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI